Kalendarze firmowe doskonałą formą reklamy

Kiedy przychodzi koniec roku kalendarzowego wiele osób, które mają firmy zastanawiają się, czy dobrym pomysłem jest zamawianie kalendarzy firmowych. Warto pochylić się nad tym tematem i zastanowić czy warto jest, zamawiać u producentów kalendarzy, kalendarze dla naszej firmy.

Kalendarze firmowe, doskonałym prezentem dla pracownika

Warto jest zwrócić uwagę na fakt, że w niemal każdej firmie ludzie korzystają z kalendarzy. Są to głównie kalendarze książkowe, które oprócz funkcji kalendarza pełnią funkcje notatnika. Kalendarz taki pozwala na lepsze zorganizowanie pracy.

Kalendarze książkowe mogą również być doskonałym prezentem. W sprzedaży detalicznej, z której korzysta większość osób, kalendarze te nie kosztują może majątku, ale również tanie nie są. Dlatego sprezentowanie kalendarzy książkowych naszym pracownikom, w okresie końca roku jest z punktu widzenia pracodawcy praktyczne, a z punktu widzenia pracownika miłe i sympatyczne. Warto jest dać pracownikom również możliwość wyboru kalendarza. Każdy producent kalendarzy, do którego się zwrócimy, w ofercie będzie miał przynajmniej kilka typów — najczęściej są to:

– kalendarz B5 dzienny,
– kalendarz B5 tygodniowy,
– kalendarz kieszonkowy,
– kalendarz A4 dzienny,
– kalendarz A4 tygodniowy,

Producent kalendarzy może nam również kalendarze personalizować, dzięki czemu każdy pracownik poczuje się jeszcze bardziej doceniony.

Kalendarze firmowe = kalendarze reklamowe

Kalendarze książkowe mogą być również dla nas doskonałą formą reklamy. Warto jest spostrzec, że kalendarz jeśli przypadnie do gustu, będzie wykorzystywany cały rok, więc nasza reklama również będzie eksponowana na cały rok. W zależności od tego, komu podarujemy kalendarz, powinien być on dopasowany pod względem kosztów. Wiele również zależy, od jakich ilości będziemy potrzebować. Jeśli nasza firma ma tysiące klientów, warto podarować im kalendarze tańsze, ewentualnie droższe wysłać tym, na których nam szczególnie zależy. Podobnie jest z naszymi kontrahentami.

Kalendarze reklamowe są doskonałą formą reklamy ze względu na długi czas działania reklamy na niej umieszczonej. Jeśli porównamy tę metodę marketingu z innymi, okazuje się, że ma ona bardzo dobry stosunek jakości do ceny i naprawdę warto jest ją stosować. Należy również mieć na względzie to, że im większe zamówienie na kalendarze złożymy u producenta, tym lepsze warunki finansowe dostaniemy, jest to oczywista handlowa zależność, ale warto jest o niej przypomnieć.

Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z

Dodaj komentarz