Dobry fanpage

Dobry fanpage jako przepis na sukces w sieci?

Przychodzi taki moment, kiedy postanawiamy zabłysnąć w sieci. Mamy chęci, komputer, internet, więc w czym problem? Musimy założyć fanpage. Należy dobrze się zastanowić, co chcemy przekazać – czy ma być to strona pomagająca w rozwoju firmy, czy nasz prywatny facebook z refleksjami i przemyśleniami. Wtedy w zależności od celu i grona odbiorców zaczynamy prowadzenie fanpage.

W firmowym musimy zawszeć podstawowe informacje, tzn. adres fizyczny lub internetowy, rodzaj kontaktu, co mamy do zaoferowania (usługi, produkty). Na bieżąco należy uaktualniać swoją ofertę. Prowadzenie facebooka prywatnego jest mniej ograniczone. Śmiało można tam dodawać swoje przemyślenia, wiersze czy blogi. Może to być tak naprawdę wszystko, oczywiście treści muszą obejmować wytyczne serwisu społecznościowego.

Jak odnieść sukces?

Głównym powodem, dla którego decydujemy się na prowadzenie facebooka jest chęć zdobycia większego grona odbiorców. Decydujemy się na to, gdyż media społecznościowe są obecnie jednym z najskuteczniejszym i najszybszym sposobem rozsyłania informacji. Specjaliści od social media radzą jak trafić do większej ilośći osób. Należy przede wszystkim być bardzo aktywnym na swoim fanpage. Dodawać często posty, aktualności, zdjęcia. Ważne jest też to aby w miarę sprawnie odpowiadać na pytania i wiadomości. Oprócz częstotliwości umieszczania postów na tablicy, jest też ich odpowiednia jakość. Wartość merytoryczna i wizualna ma duże znaczenie. Należy zachęcić odbiorcę do doczytania i dowiadywania się więcej na dany temat. Wtedy mamy większą pewność, że możemy liczyć na powrót na naszego facebooka. Pamiętajmy także, aby mieć określone konkretne cele – bez nich w pewnym momencie stracimy zapał do pracy i chęci rozwoju.

Prowadzenie fanpage cennik

Teraz mniej przyjemna część, a więc finansowa. Prowadzenie fanpage kosztuje, bardzo często są to niemałe kwoty. Jednak ceny zaczynają się już od kilkuset złotych, kończą na nawet kilkunastu! Wiele firm uaktualnia swoją ofertę cały czas, oferując profesjonalne prowadzenie facebooka. Często jest to jedyne wyjście dla osób zabieganych i niemających czasu na samodzielną pracę w sieci. Warto wspomnieć, że ceny zależą od wielu czynników. Jest to zakres obowiązków administratora, a także cel jaki chcemy osiągnąć. Mimo wszystkich dodatkowych kosztów warto zainwestować w rozwój social media. Są one tak powszechne, że obecność tam może nam pomóc w zdobyciu klientów, a także możliwości rozwoju w wielu dziedzinach naszego życia- społecznym, finansowym i edukacyjnym.

Dodaj komentarz