Gdzie szukać informacji na temat marketingu?

Każdy, kto interesuje się marketingiem, chciałby wiedzieć o nim jak najwięcej. Każda firma marketingowa musi wciąż się doszkalać, by cały czas być na bieżąco z najnowszymi trendami i nowościami w branży. Gdzie ich szukać? Skąd czerpać wiedzę?

Blog o marketingu

Jeśli szukasz informacji, to pierwsze kroki powinieneś skierować na dobry blog o marketingu. To właśnie na nim można będzie znaleźć artykuły marketingowe, wpisy, posty, porady i listy, które pomogą zrozumieć zasady rządzące marketingiem. Blogi zazwyczaj pisane są językiem bardzo prostym i przystępnym. Dzięki temu są łatwe w odbiorze i nadają się nawet dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem i nie znają jeszcze specjalistycznego słownictwa i trudnych pojęć.

Książki

Książki to zawsze strzał w dziesiątkę. Zazwyczaj zawierają w sobie najwięcej kompleksowej i przemyślanej wiedzy. Dzięki temu mogą też dostarczyć najwięcej informacji. Prawie każda firma marketingowa opiera swoje działania właśnie o książki i wiedzę, która z nich pochodzi. Książki są zazwyczaj najlepszym sposobem na podawanie wiedzy. Trzeba jednak zaznaczyć, że książki w przeciwieństwie do wpisów blogowych są dostępne jedynie odpłatnie. Darmowe i wartościowe książki to rzadkość. Książki zazwyczaj są też przystosowane do potrzeb czytelników bardziej zaawansowanych. Takich, którzy mają konkretne problemy do rozwiązania. Dla amatorów mogą być nie dość przejrzyste.

Podcasty

Dobrym miejscem do zdobywania wiedzy są też podcasty kręcące się wkoło tematyki marketingu. Trzeba jednak zaznaczyć, że tematyka poruszana przez artykuły marketingowe i podcast może się ze sobą pokrywać. Jest duże prawdopodobieństwo, że tak właśnie będzie, więc jeśli chcesz oszczędzić czasu, to możesz postawić na korzystanie tylko z jednego medium. To dobra propozycja dla osób, które nie mają czasu czytać i wolą słuchać. Podcastu można słuchać w samochodzie, w czasie porannej przebieżki lub drogi do pracy. Wystarczy tylko wyposażyć się w słuchawki. Wiele osób słucha podcastów, sprzątając lub ćwicząc na siłowni. Dzięki temu lepiej wykorzystują dostępny czas i są wydajniejsi. A przy okazji nie nudzą się w czasie wykonywania powtarzalnych czynności, które normalnie mogą być męczące.

Dodaj komentarz