Czy fotokalendarz to dobry pomysł na reklamę?

Niezależnie od tego, czy pracujesz dla firmy i szukasz wyjątkowego, oryginalnego produktu dla swoich klientów, czy po prostu chcesz podarować prezent, fotograficzny kalendarz trójdzielny będzie dobrym pomysłem.

Kalendarz trójdzielny – pomysł na reklamę

Rok 2022 zbliża się wielkimi krokami i stworzenie fotokalendarza może być dobrym pomysłem na promocję marki. Kalendarz trójdzielny, ale też każda inna wersja to przedmiot, który zawsze przykuwa uwagę – czy to w biurze, we własnym gabinecie, w kuchni czy w poczekalni.

Podobnie jak w przypadku każdego innego produktu promocyjnego, ten produkt wymaga znalezienia odpowiedniego sposobu na przekazanie wartości firmy lub marki.

Wybierz format swojego kalendarza

Oprócz kalendarza trójdzielnego, można wybierać wśród wielu innych formatów.

Są na przykład klasyczne kalendarze ścienne z oprawą fotograficzną i spiralną, gdzie jedna strona odpowiada miesiącowi.

Kolejnym formatem do tworzenia fotokalendarzy są kalendarze biurkowe, wyposażone w oprawę spiralną i dzięki trójkątnemu formatowi można je postawić na biurku.

Dostępne są również kalendarze plakatowe o jednolitym formacie 42 x 59,4 cm, które dają przegląd całego roku, a także planery roczne – klasyczne kalendarze tygodniowe na biurko z tekturowym tyłem. Dzięki oprawie klejowej można odrywać kartki jedną po drugiej i dzięki temu mieć zawsze pod kontrolą aktualne spotkania. Nawet jeśli obszar grafiki jest w tym przypadku nieco mniejszy, można go spersonalizować za pomocą zdjęć lub grafiki.

Kolejnym formatem jest kalendarz kieszonkowy ze zdjęciem, który jest zazwyczaj także dostępny w wersji z folią i idealnie nadaje się np. jako kreatywny prezent dla klientów.

Wybór zdjęć do kalendarza

Zdjęcie jest elementem, który najbardziej przyciągnie uwagę osoby oglądającej lub korzystającej z fotokalendarza. Jednocześnie jest to obszar, który można zaprojektować najbardziej indywidualnie.

Aby kalendarz ze zdjęciami odniósł sukces, obrazy muszą być dostępne w wysokiej rozdzielczości oraz być jak najbardziej oryginalne i znaczące.

Jeśli jako firma chcesz stworzyć produkt dla swoich klientów lub pracowników, możesz na przykład zatrudnić profesjonalnego fotografa, który wykona oryginalne portrety Twoich pracowników. Jeśli Twoja firma działa w branży sportowej, możesz na przykład zrobić zdjęcie swoim pracownikom przed siedzibą firmy w strojach sportowych i gotowych do treningu.

Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z firmy Ateko.

Dodaj komentarz