Usługi kurierskie w salonie prasowym

Właściciele salonów prasowych często uzupełniają swoją ofertę o słodycze, kosmetyki czy kolekturę lotto. Istnieje też inny sposób na to, by wykorzystać przestrzeń w lokalu i przy okazji dorobić. Otwarcie punktu kurierskiego nie wymaga zamawiania towaru, ani ponoszenia innych kosztów.

Firma kurierska franczyza – jakie warunki trzeba spełnić?

By otworzyć punkt kurierski, zarówno w salonie prasowym jak i w innym miejscu, należy w sumie spełnić dwa warunki. Jeden dotyczy niezagospodarowanej powierzchni lokalowej lub najlepiej odrębnego pomieszczenia, które będzie umożliwiało składowanie paczek nadanych przez klientów. Może to być naprawdę niewielki kącik, szczególnie kiedy na początku tych paczek nadaje się niewiele.

Drugi warunek to posiadanie komputera, na który będzie można wgrać program pocztowo kurierski, który w sumie będzie wykonywał całą pracę za właściciela salonu kurierskiego. Trzeba tylko przyswoić sobie jego obsługę, która jest niezwykle prosta i intuicyjna.

Jakie są zalety otwarcia punktu pocztowo kurierskiego?

Przede wszystkim firmy oferujące franczyzę nie wymagają spełnienia jakichś wysokich norm, jeżeli chodzi o ilość przyjętych do nadania paczek. Wszystko jest opisane w umowie, którą trzeba koniecznie przeczytać przed podpisaniem i zastanowić się czy rozumiemy każdy punkt. Współpraca franczyzowa z firmą kurierską opiera się na swobodzie.

Znaczy to, że każdy franczyzobiorca może się rozwijać we własnym tempie. Punkt pocztowo kurierski w salonie prasowym to idealny sposób na dodatkowy zarobek. Nie trzeba nic inwestować na początek, co z pewnością jest dużą zaletą. Nie trzeba kupować towaru, nie mając pewności, że się nie sprzeda. Po prostu zarabia się tyle ile nada się paczek/

Firma kurierska franczyza – od czego zacząć?

Jeżeli właściciel salonu prasowego jest zainteresowany takim rodzajem dodatkowej działalności, powinien najpierw zapoznać się z warunkami, pozwalającymi otworzyć punkt kurierski. Można to zrobić na stronie www firmy kurierskiej.

Jeżeli wyłonią się jakieś pytania, najlepiej zwrócić się do firmy drogą mailową, by otrzymać wyjaśnienia na piśmie. To z pewnością pomoże zdecydować, czy otworzyć punkt pocztowo kurierski w swoim salonie prasowym.

Dodaj komentarz