W jakie formy reklamy tradycyjnej warto inwestować?

Reklama i marketing to podstawa w osiągnięciu sukcesu w biznesie. Ostatnimi laty bardzo wzrosła rola marketingi i reklamy internetowej. Nie oznacza to jednak tego, że nie warto stosować tradycyjnych form reklamy. Zastanówmy się, w jakie elementy tej reklamy inwestować.

Ścianki reklamowe, potykacze, totemy

Jeśli idzie o kwestię reklamy tradycyjnej, to z pewnością warto zainwestować w takie elementy jak ścianki reklamowe, totemy lub standy. Szczególnie dotyczy to sytuacji, kiedy na przykład nasza firma jest sponsorem jakiegoś wydarzenia lub na przykład, kiedy znajdujemy się na targach. W takiej sytuacji mamy możliwość za pomocą standu lub ścianki zareklamować się wielu ludziom.

Ścianki mogą być typowo reklamowe, ale mogą stanowić również pewną formę atrakcji. Na przykład dobry pomysł to ścianka, przy której można zrobić sobie śmieszne zdjęcie oczywiście z nazwą naszej firmy oraz logiem. Dobrym przykładem takich materiałów są standy z przykładowej oferty https://brooklyn.pl/product-details/scianki-zewnetrzne/.

Materiały biurowe, gadżety, kalendarze itp.

Trudno definiować jest faktycznie dobrą reklamę, a szczególnie jeśli jest to reklama fizyczna. Można jednak przyjąć, że im dłużej ona funkcjonuje, tym jest skuteczniejsza. Patrząc na temat z tej perspektywy, okazuje się, że masowo roznoszone ulotki nie są wcale skuteczne. Docierają one do dużej ilości ludzi, jednak nie można zakładać, że funkcjonują one długo. Porządne akcesoria są zdecydowanie lepszym rozwiązaniem, szczególnie jeśli mamy już zdefiniowaną pewną grupę docelową, do której będziemy chcieli reklamę adresować.

Ostatecznie, jeśli mówimy o skuteczności reklamy, to jest tona tym skuteczniejsza, im większy zysk przynosi w kontrze do kosztów. Finalnie, kiedy analizujemy to w ten sposób, może się okazać, że reklama teoretycznie droższa, jest w rzeczywistości tańsza.

Dodaj komentarz